Examen Disertatie - FEBRUARIE 2025
ANUNT EXAMEN DISERTATIE CRP FEBRUARIE 2025 - Click aici REZULTATE EXAMEN DISERTATIE IULIE 2024 - Click aici ANUNT : 1. ACORD privind prelucrarea datelor cu caracter personal 2. DECLARATIE privind calitatea de beneficiar al infrastructurii digitale create prin proiectul TDEC – Tranzitie digital si eco-climatica
ANUNT EXAMEN DISERTATIE IULIE 2024 - Click aici REZULTATE EXAMEN DISERTATIE FEBRUARIE 2024 INSCRISI EXAMEN DISERTATIE FEBRUARIE 2024 ANUNT EXAMEN DISERTATIE FEBRUARIE 2024 INFORMATII ELIBERARE ADEVERINTA SI DIPLOMA DE DISERTATIE- CLICK AICI INSCRIERE FIZICA, LA SECRETARIATUL FACULTATII In cazul absolventilor UEB se vor prelua de catre secretariate, din dosarele depuse la admiterea in facultate, urmatoarele acte: In situatia constatarii lipsei/expirarii valabilitatii unor documente, secretariatul poate solicita completarea dosarului. Referatul coordonatorului stiintific al lucrarii va fi depus de catre acesta, in original, semnat, la secretariatul facultatii.
Conform art. 65 din Regulament privind organizarea si desfasurarea examenelor de licenta (diploma) si disertatie in anul universitar 2024-2025,
la depunere, lucrarea de disertatie trebuie sa cuprinda si declaratia pe propria raspundere a absolventului din care sa rezulte ca lucrarea
nu este plagiata si sa fie însotita de aprecierea asupra lucrarii de disertatie a coordonatorului lucrarii si raportul de similitudine
semnat de coordonatorul lucrarii de disertatie.
Cerere indrumator si tema master MODALITATEA SI CONDITIILE DE REALIZARE A LUCRARILOR DE DISERTATIE
Examen Disertatie - IULIE 2024
DOSARUL DE INSCRIERE LA EXAMENUL DE DISERTATIE SE COMPLETEAZA SI CU URMATOARELE DOUA DOCUMENTE:
Examen Disertatie - FEBRUARIE 2024
Informatii eliberare adeverinta/diploma disertatie
Stimati absolventi, EVITATI inscrierea fizica. Va rugam sa va inscrieti online. Prin respectarea distantarii sociale timpii de asteptare la depunerea actelor la sediul facultatii pot creste foarte mult si protejarea dvs. este importanta.
Pentru inscrierea fizica, prin secreatariatul facultatii, la sustinerea examenului de disertatie, absolventii vor depune la secretariat
urmatoarele documente completate si semnate (unde este cazul) sau fotocopii:
- cerere-tip de inscriere + fisa de lichidare (completata, semnata, in original), formularul este disponibil aici
Fisa de lichidare va fi validata la serviciul financiar si la secretariatul facultatii.
- carte de identitate (fotocopie), in situatiile in care: a fost emis un alt document;
- certificatul de nastere (fotocopie), in situatiile in care: nu a continut Codul Numeric Personal si a fost adaugat de la admitere si pana in prezent; este vechi si se specifica raionul si nu judetul;
denumirea oficiala a localitatii s-a schimbat; este nevoie de clarificarea datelor personale ale titularului;
- dovada achitarii taxei de inscriere la examenul de disertatie - 1000 lei (fotocopie); plata se poate face si prin card;
- 2(doua) fotografii 3/4, color, recente, hartie fotografica mata;
- lucrarea de disertatie (un exemplar copertat si un exemplar pe CD),
insotita de declaratia pe proprie raspundere privind originalitatea lucrarii (completata, semnata, in original);
- 2 dosare plic albe, nescrise.
- declaratia de onestitate (completata, semnata si scanata), formularul este disponibil aici
- fisa de consiliere si orientare in cariera (completata, semnata si scanata), formularul este disponibil aici
- fisa de monitorizare a insertiei pe piata muncii (completata, semnata si scanata), formularul este disponibil aici
- certificat de nastere (fotocopie);
- certificat de casatorie sau alt document in cazul schimbarii numelui (fotocopie);
- C.I. sau B.I. (fotocopie);
- diploma de bacalaureat (original);
- diploma de bacalaureat (fotocopie);
- foaia matricola anexa la diploma de bacalaureat (fotocopie);
- diploma de licenta (fotocopie);
- supliment la diploma/foaie matricola anexa la diploma de licenta (fotocopie).
De asemenea, masteranzii au la dispozitie si Regulamentul antiplagiat, pentru intelegerea modalitatii de verificare a lucrarii
https://ueb.ro/manag_calitate/regulamente/Regulamentul_antiplagiat_UEB_2024_rev1.pdf