CARTA U.E.B.
Coduri si Manuale
- CODUL UNIVERSITAR AL DREPTURILOR SI OBLIGATIILOR STUDENTILOR
- CODUL DE ASIGURARE A CALITATII
- MANUALUL CALITATII
- COD DE CONDUITA PENTRU PREVENTIA SI SANCTIONAREA XENOFOBIEI, RADICALIZARII SI DISCURSULUI INSTIGATOR LA URA
- COD DE CONDUITA PRIVIND PREVENIREA SI SANCTIONAREA ANTISEMITISMULUI
Regulamente
- REGULAMENT PRIVIND STAGIILE DE PRACTICA 2024
- Regulament privind organizarea admiterii in anul universitar 2024-2025
- REGULAMENT DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE UEB
- REGULAMENT CU PRIVIRE LA BURSELE SI FACILITATILE ACORDATE STUDENTILOR
- REGULAMENT PRIVIND ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EXAMENELOR DE LICENTA (DIPLOMA) SI DISERTATIE IN ANUL UNIVERSITAR 2024-2025
- REGULAMENTUL DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE A DEPARTAMENTULUI IFR-ID
- REGULAMENT DE FUNCTIONARE A DEAC
- REGULAMENT DE FUNCTIONARE A CEAC
- REGULAMENT DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE SASUEB
- REGULAMENT DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE A BIBLIOTECII
- Regulament de organizare si functionare a CCOC
- Regulamentul de Ordine Interioara al Universitatii Ecologice din Bucuresti
- REGULAMENT PRIVIND ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PRACTICII PEDAGOGICE
- REGULAMENT PRIVIND EVALUAREA, EXAMINAREA SI NOTAREA STUDENTILOR -
- Regulamentul de organizare si functionare al Biroului Erasmus+ -
- Regulamentul pentru aplicarea sistemului european de credite transferabile
- Regulamentul privind activitatea de formare profesionala a studentilor
- Regulament privind organizarea si desfasurarea studiilor universitare de masterat
- Regulament privind organizarea si desfasurarea studiilor universitare
- Regulamentul privind initierea aprobarea monitorizarea si evaluarea periodica a programelor de studii
- REGULAMENTUL PRIVIND ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA COMISIEI DE ETICA UNIVERSITARA -
- REGULAMENT DE UTILIZARE A RETELEI INFORMATICE UEB
- REGULAMENTUL DEPARTAMENTULUI TEHNOLOGIA INFORMATIEI UEB
- REGULAMENTUL DE ORGANIZARE SI DESFASURARE A ACTIVITATII DE CERCETARE STIINTIFICA UNIVERSITARA -
- REGULAMENTUL DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE A FACULTATILOR
- REGULAMENT PENTRU AUDITAREA INTERNA A PRINCIPALELOR DOMENII DE ACTIVITATE -
- REGULAMENTUL DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE AL CENTRULUI DE STUDII PENTRU ARII NATURALE PROTEJATE -
- Regulament privind organizarea si functionarea centrului de cercetare stiintifica transdisciplinara privind Tranzitia Ecoclimatica si de formare a specialistilor de mediu (CCST-TECO)
- Regulament privind organizarea si functionarea centrului de informare si documentare in materie de mediu (Centru AARHUS Romania)
- Regulament privind organizarea si functionarea centrului de cercetare stiintifica - digitalizare, educatie, diversitate culturala (DEC)
- Regulamentul antiplagiat
Metodologii
- Metodologia de desfasurare si finalizare a concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante din Universitatea Ecologica din Bucuresti
- METODOLOGIE ORGANIZARE DESFASURARE SI FINALIZARE A EXAMENULUI DE PROMOVARE IN CARIERA DIDACTICA UEB 2024
- Metodologia SASUEB
- Metodologia privind procesul de alegere in functiile si organismele de conducere ale Universitatii Ecologice din Bucuresti - 2023
- METODOLOGIE pentru acceptarea la studii a studentilor straini -
- METODOLOGIE privind elaborarea statelor de functii
- METODOLOGIE privind selectia grupului tinta al proiectului TDEC - Tranzitie digitala si eco-climatica
- Metodologie privind mentinerea calitatii de titular
- METODOLOGIA CADRU PRIVIND ORGANIZAREA PROGRAMELOR DE FORMARE PSIHOPEDAGOGICA PENTRU PROFESIA DIDACTICA -
- METODOLOGIE PRIVIND DESFASURAREA ACTIVITATILOR DIDACTICE IN MOD MIXT LA FORMA DE INVATAMANT CU FRECVENTA
- Metodologia alegerii reprezentantilor studentilor in structurile de conducere academica
- Metodologia derularii activitatilor online
- Metodologia de organizare, desfasurare si finalizare examen promovare didactica
- METODOLOGIE PRIVIND INCURAJAREA PERFORMANTEI IN ACTIVITATEA DE CERCETARE
Proceduri
- PO-02. Procedura privind elaborarea planurilor de invatamant - UEB
- PO-03. Procedura privind elaborarea fisei disciplinei - UEB
- PO-04. Procedura privind normarea activitatilor didactice si intocmire state functii UEB
- PS-07 Procedura de sistem privind contestatiile
- PO-05.Procedura privind initierea, aprobarea, monitorizarea si evaluarea periodica a programelor de studii IFR/ID
- PO-07.Procedura privind actualizarea periodica a materialelor in tehnologia IFR/ID
- PS-08 Procedura de sistem privind recunoasterea perioadelor de studii
- PO-08.Procedura privind instruirea si perfectionarea personalului IFR/ID
- PS-09 Procedura insertie piata muncii
- PO-10.Procedura de monitorizare a activitatilor desfasurate la programele IFR/ID
- PO-12.Procedura privind evaluarea performantelor cadrelor didactice din UEB
- PO-21.Procedura operationala antiplagiat
- PO-23.Procedura privind restituirea taxei
- PO-24.Procedura privind monitorizarea si evaluarea procesului didactic si de comunicare specific programelor de studii IFR/ID
- PO-25.Procedura privind monitorizarea si asigurarea echivalentei activitatilor din planul de invatamant
- PO-26 Procedura privind decontarea abonamentelor de transport la studentii UEB
- PO-27 Procedura privind angajarea pe perioada determinata a personalului didactic asociat
- Psp-01.Procedura privind evaluarea gradului de satisfactie a studentilor
- Psp-02.Procedura privind mobilitatile ERASMUS studentesti UEB
SMC